torsdag 6 september 2012


Jag ska ta och "komma ut" här med...
I maj väntar vi ett syskon till Edvin om allting kommer att gå bra. =)
Jag har valt att gå ut med detta tidigt, tycker bara att det är jobbigt att vänta, jag är ju lika gravid nu som jag skulle vara om vi skulle vänta några veckor med att berätta.

Direkt kom illamåendet, 3-4 dagar innan jag testade mig i måndags, inte så trevligt att må illa, men jag tar det som ett friskhetstecken. =)
Och ibland känns det som när man precis avslutat ett träningspass och det drar i musklerna i nedre delen av magen.

Spännande!

3 kommentarer:

  1. Grattis igen! :) så himla roligt! :) kramar

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt UNDERBART roligt! All lycka och glädje till er lilla familj!
    Mormor och morfar.

    SvaraRadera
  3. Grattis igen! Det är underbart!

    SvaraRadera