torsdag 26 maj 2016

Hej depression...
Jag är så fruktansvärt less. Borde undvika sociala medier helt nu innan bebis är född. Jag ser nykläckta bebisar överallt. Och här går jag och har ont och väntar och väntar.
Det här har varit den värsta graviditeten av dom 3 jag haft. Så det känns som att jag varit gravid i minst ett år. Jag längtar efter att få tillbaka min vanliga kropp och speciellt att få sova normalt igen.
Just nu är sovandet en katastrof. Jag är så trött och skulle helst vilja sova bort en hel dag. Men när det gör ont att ligga ner, hur jag än ligger, så blir det att jag undviker att sova.
Hoppas att världens finaste tjej kommer ut sedan så det kan bli värt den här skiten.

Ge mig den fruktansvärda smärta som en förlossning innebär för några timmar så jag slipper det här andra.

4 dagar kvar till beräknad förlossning.
Jag har ställt in mig på 14 dagar. Så har det ju varit med pojkarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar