måndag 13 februari 2012

Tillfrisknadsdag

Gårdagen var inte alls någon bra dag. I kombination med förkylningen så hade jag jätteont av visdomstanden som är på väg.
Kristoffer gick ut på en promenad mitt på dagen med vovvarna och sonen, och jag passade på att få mig lite sömn då. Men det var inte roligt, jag ville också följa med ut i det fina vädret.
Visdomständer är fasen inte att leka med. Och i kombination med den här förkylningen så känns det ju inte bättre.

Idag mår jag något bättre med förkylningen. Känner mig piggare och så.
Dock så känner jag av visdomstanden ordentligt. Men det går bättre att hantera det när man är piggare för övrigt.

Vi skulle egentligen gått på Föräldragrupp i eftermiddag men vi tar oss en tillfrisknadsdag idag och hoppas på att kunna vara med på babysimningen imorgon istället.


Igår blev Edvin 8 månader.
Och dagen till ära så tog han två "ål-tag". Det närmar sig att han snart far omkring här på golven.

Ojoj vad liten han var för 8 månader sen mitt lilla hjärta. ♥


Till skillnad mot idag =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar