onsdag 29 februari 2012

Var ingen akupunktur

Han gjorde något annat som han kallade blödning, tror jag. =)
Jag fick tre stick i nacken och sen satte han en sugkopp över sticken för att det skulle blöda och därmed rena. Men jag blödde inte så mycket som jag borde ha gjort. Så jag fick örter som ska hjälpa mig.
Och skulle de mot förmodan inte hjälpa så skulle jag få komma in på en akupunktur som skulle vara i ca 30-45 min.

Vi var inne i stan redan klockan 9 på 8 månaders kontroll. Och han gick igenom besiktningen. ;)
Hon kollade lite med hur han reagerar på ljud och sånt. Sen var det ju självklart koll av längd och vikt.
Nu är han 72,5 cm lång och väger 8,22 kg. Mammas stora kille.
Sen efter det besöket strosade vi omkring lite inne i stan innan vi åkte hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar