onsdag 9 maj 2012

Hej igen!

Det har blivit ett omedvetet uppehåll här.
Från i Torsdags har vi varit sjuka här hemma. Det började hos Edvin och mig, sen blev även Kristoffer sjuk i Lördags. Så det har inte hänt så mycket här hemma.
Igår kände jag mig piggare och kunde börja plocka lite här hemma, men jag kände då, och kände även idag att kraften är inte tillbaka än. Envisa bakterier det här. =/

Jag kom på att jag inte lagt upp bild på min senaste tårta, jag som har blivit ett riktigt tårtfreak. ;)
Den senate blev ett bidrag till Celias ettårkalas. =) Fylld med vit cholad- och blåbärsmousse, täkt med sockerpasta. Måste säga att jag blev rätt nöjd ändå!
Kaninen på tårtan ska efterlika mjukdjuret som Celias allt.


1 kommentar:

  1. En underbar skapelse! Mjukdjuret är helt fantastiskt!!! Duktiga du!

    SvaraRadera