torsdag 31 maj 2012

Lång uppdatering

I Fredags hade vi en varm dag så Edvin fick premiärbada utomhus i sin lilla pool som han har på balkongen. =)



I lördags var Edvin och jag på kalas för min kompis Marikas barn, Olivia och Emil som fyller 5 respektive 1 år. =)
Det är ju så roligt att få klä upp sig lite ibland! =)


Och i söndags hade jag min första Mors dag.
Vi var hela dagen i Enköping hos mina föräldrar och firade där med en massa gott att äta och gott sällskap. Även min morfar Åke, bror Mats med familj och bror Andreas kom dit. =)






I veckan har det inte hänt något speciellt förutom i Tisdags då Kristoffer åkte med sina arbetskamrater till Falu koppargruva och då passade Edvin och jag på att ta en liten sväng ner till Marieberg.


Inom en snar framtid kommer det att komma upp lite pyssel här som jag gjort senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar