tisdag 7 augusti 2012

Nu sitter jag nere i stugan i Hampetorp. Här ska vi vara till torsdag em/kväll.
Lördag-Måndag fm spenderade jag och Edvin i Enköping. I lördags kväll var det fest för min farbror Karl-Erik som fyllde 60 år. God mat och jättekul att träffa stora delar av släkten på pappas sida!
På söndagen blev det lungt och skönt hemma hos mor och far.
På vägen hem i måndags stannade vi till hos vänner till mina föräldrar i Hallstahammar och hämtade ett par tunnor som vi ska ha förvaring av mat till hönsen i.
Har jag nämnt att vi har höns?
Jaja.
Det var i alla fall jättekul att åka hem till dom, vi var där endel när jag var liten så det var ju att komma tillbaka till endel barndomsminnen! =)

1 kommentar:

  1. Det är alltid kul när ni kommer. Dessutom fick vi en trevlig kväll tillsammans när Karl-Erik firade sin födelsedag. Det är alltid lite "speciellt" när Bomans träffas. Hoppas ni har en skön avkoppling i stugan. Kramar till er.

    SvaraRadera