onsdag 29 augusti 2012


Tog bort antingen eller frågorna och tar och svarar på frågor man kan hitta i en "mina vänner"-bok =)


Namn: Sandra Karolina Molinder    
Bor i: Lindesberg
Civilstatus: Gift
Telefon: Mobil, Samsung    
Födelsedag: 27 november 1986
Stjärntecken: Skytt    
Hårfärg: Mörkbrunt    
Ögonfärg: Gråblå    
Familj: Sonen Edvin, min man Kristoffer ♥ Sen kan listan göras lång, men det är dessa jag bor ihop med =)
Den vanligaste kommentaren om mig: ?? (någon som vill fylla i?)
Folk brukar tro att jag: Sitter hemma och äter praliner hela dagarna när jag talar om att jag är hemmafru.
Mina intressen: Min familj, mina vänner, shoping, fotografering och inredning.
Favoritmat: Plankstek, tacos
Favoritidrott: Inte ett dugg intresserad
Den bästa boken jag läst: Läser inte böcker    
Husdjur: Hundarna Tilda och Tessie och katterma Theo och Flisan.
Min bästa vän: Jag har två, Madde och Maria
Favoritsång: Metallica - The unforgiven II   
Favoritämne: Under gymnasiet var det Fotografisk bild.    
Favoritprogram på TV: Bonde söker fru    
Jag tycker om: Musik, choklad, att skämma bort mig själv och dom jag tycker om.    
Jag avskyr: Ormar, kokta grönsaker, orättvisa   
Jag vill bli: Omtyckt för den jag är
Favoritfilm: Avatar, PS. I Love You och Dagboken; jag sökte dig och fann mitt hjärta
Om 10 år är jag: Inne på mina sista år som hemmafru och har förhoppningsvis kommit på vad jag vill jobba med efter det.   
Jag skulle helst vilja bo: I svärföräldrarnas hus, som det redan är bestämt att vi ska ta över.
Om jag fick välja föräldrar skulle jag ha valt: Mina föräldrar ♥♥
Därför att: De är underbara! Kan jag bli hälften så bra förälder som dom så kommer Edvin att få det underbart.
Mest i hela världen önskar jag mig: Att dom jag älskar ska få ha det bra.
Jag skulle helst hamna på en öde Ö tillsammans med:
En fulladdad telefon med bra teckning.
Och allra minst tillsammans med: Ett blankt papper
Jag skulle aldrig säga nej till: En rejäl lottovinst
Jag vill träffa: Min mormor igen!
I högklackat går jag: Väldigt sällan.    
Favoritfettbildande käk:
 Chips, kladdkaka    
Film jag gillar trots att den egentligen är rätt kass: Linas och mina inspelade filmer från när vi var ca 12 årsåldern.     
CD:n jag aldrig kommer sluta lyssna på: Ojoj, det finns måånga! Vet inte vart jag ska börja?    
Favoritglass: Ben & Jerry’s cookie dough
Min favoritdag: var när Edvin föddes
Kom till mig om du behöver: Någon att prata med
Ett ordspråk som är bra att tänka på: Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv

2 kommentarer:

  1. Det vore SÅ roligt att se dom! haha!

    SvaraRadera
  2. Det gav nog en bra bild av dig. Tackar för det snälla omdömet och måste säga - Det är inte så svårt när man har så underbara barn! (Med familjer). Vi har nöjet på vår sida. Jag talar för oss båda. Mamma/farmor/mormor och pappa/Poppo/Sören/morfar.

    SvaraRadera