torsdag 11 oktober 2012


Hej hej! Längesen jag skrev något här nu.

Illamåendet har (peppar, peppar) lugnat ner sig och jag känner mig piggare, vilket är underbart!
Så nu börjar det se bättre ut på hemmafronten med. =)

Igår var Edvin och jag hem till Madde och Celia och umgicks, jättemysigt som vanligt!

Igår kväll la min älskade man en beställning på en syskonvagn. Jag vet, det är lite väl tidigt, men jag hade hittat den perfekta modellen, ett kanonerbjudande och så går den att använda som en enkel barnvagn med så jag tänkte börja använda den direkt till Edvin.
Vagnen vi har börjar sjunga på sista versen så det ska bli skönt med en ny. Och den här verkar kanon!
Hoppas så att den hinner komma redan imorgon!
Kolla bara här hur många olika variationer man kan göra av en vagn.

1 kommentar:

  1. Den vagnen verkar mycket användningsbar - kul när man hittar rätt.

    SvaraRadera