söndag 27 januari 2013


Jag kom på att det var ett tag sen jag tog en bild på magen. När jag var gravid med Edvin tog jag punktligt en bild i veckan, men den här graviditeten har jag inte lika mycket koll på. ;)
Jag vet i alla fall så mycket att jag nu är inne i vecka 25 och att bebisen är ca 35 cm lång och börjar lägga på sig lite mera hull och hår. =)
Något jag också vet är att det är en riktig liten vilde där inne. Det ska bli så kul att träffa denna lilla Krabat.






I Fredags målade jag om brickbordet jag handlade i Onsdags och blev jättenöjd med resultatet. Vi hade inte tillräckligt med gröna saker här hemma. ;)




1 kommentar:

  1. Roligt med full fart?! Visst ska det bli spännande! Det blir ett roligt och ett händelse-rikt år. Kramar.
    Det är inte så tokigt med färgklickar! Snyggt!

    SvaraRadera