måndag 21 januari 2013


Pappa sover efter nattarbete och jag och Edvin sitter i vardagsrummet. Edvin kollar på Teletubbies och jag kollar omkrig på datorn.


Imorgon har Kristoffer och jag bröllopsdag, två år sen vi gifte oss.
Jag börjar känna mig gammal som bor i hus, är gift och snart tvåbarnsmor. ;)

Imorgon har jag också tid hos barnmorskan och vi ska bland annat få höra Knoddens hjärtljud för första gången. =) Mysigt!
Vi har en riktig liten vilde där inne som buffar och knuffar på mig, magen hoppar ordentligt när h*n är igång med sin gymnastik.

2 kommentarer:

  1. Man är inte äldre än man känner sig. Man kan också känna en mognad när man kommit så långt i livet. Fortsätt så. Kram.

    SvaraRadera
  2. När man ser bilden på Edvin så slår det mig att det lika gärna skulle kunna vara kusin Lukas som sitter där. Kramisar!

    SvaraRadera