onsdag 8 maj 2013

2 dagar kvar till lillbebisen är beräknad.
Svårt att tänka på annat nu. Kroppen är helt uppslukad av graviditeten. Det gör ont (men inte på "rätt" sätt), hela jag är svullen (inte bara om magen) pga vattensamlingar och jag har ingen ork.
Försöker ställa mig in på att gå över den här gången också. Men det är svårt, bf-datumet är ju ändå det man väntat på så länge nu.

Jag var ju smart igår och satte mig och solade på balkongen efter vi varit i stan. Inte tänkte jag på hur mycket sol vi fått på oss vid lekparken tidigare. Man lär sig aldrig hur stark vårsolen är. Så nu ser jag ut som en kokt kräfta på halsen och i ansiktet.

Idag blir pappa Kristoffer långledig, 12 dagar. Ska bli skönt att ha honom hemma nu!
Så nu ligger han och sover efter sista nattjobbet och Edvin äter sin favvo, knäckebröd. =) Jag är helt slut och tänkte sätta mig och virka på mina grytlappar.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du slipper gå över, hur mkt gick du över sist?

    SvaraRadera
  2. Med Edvin gick jag över 10 dagar. Har fått känslan att det blir att gå över nu med. Men jag hoppas att det inte blir så lång tid den här gången!

    SvaraRadera