fredag 24 maj 2013

Jag är så lycklig!
Jag har världens finaste pojkar och en underbar man! Och på det en älskad släkt och fina vänner!

Allting flyter hittills på bra här hemma med alla nya rutiner som man ska försöka komma in i. Visst är det ibland lite knepigt, men man kan ju inte vara proffs på sånt som man aldrig gjort förut. ;)
Vi har redan hunnit få så fina blommor och presenter till minsta prinsen. En underbar blombukett stod på bordet när vi kom hem från BB från barnens mormor och morfar. Sen fick vi paket på posten av morbror Andreas och Anita och ett paket som min vän Maria.

2 kommentarer:

  1. Underbart! Jag tror jag kommer tycka kisseriet är knepigt iom att jag har en flicka sen innan. Ställt skötbordet i en hörna o det är vit tapet...den lär ju bli gulrandig.. ^^

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja dom får till en rejäl stråle dom små grabbarna. :)

    SvaraRadera