onsdag 8 juni 2016

9 dagar över tiden idag. Ingen som helst känning av att lillpluttan skulle vara påväg.
För mig känns det som att allt varit en inbillning, det kommer inte att komma någon bebis.
Känner att jag undviker att träffa folk för alla tjatar bara, "ät annans, hoppa studsmatta, spring i trappor....."
Jag vet att ni menar väl och att ni bara är nyfikna på våran lilla krabat som bor där inne. Men för mig blir det jobbigt eftersom alla kommenterar det.
Idag har jag tid hos BM kl 11. Tror att jag kommer att få en tid för kunsultation om igångsättning. Vilken jag verkligen hoppas att jag ska slippa gå på!

Igår var Algot och jag över och hälsade på en av mina finaste vänner med döttrar. Så mysigt att sitta där och bara vara. Och barnen lekte så bra ihop, tillslut. 😉 Lite svårt när dom är 3 st att få in alla i samma lek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar