söndag 12 juni 2016

Klockan är nu ca 5.20 och jag har svårt att somna om.
Tankarna flyger omkring i huvudet.
Idag har graviditeten gått över 13 dagar. Det känns så märkligt. Varför kommer hon inte ut? Är något fel?
Eftersom jag inte känner någonting av att det skulle kunna komma igång av sig självt så förbereder jag mig mentalt för igångsättning. Jag börjar bli ganska likgiltig vid tanken faktiskt. Jag som varit så rädd för det. Bara detta får ett slut...
Förhoppningsvis går det fort då dom väl satt igång mig, med tanke på hur fort det gick med Algot när dom gett mig värkförstärkande dropp när han skulle ut.

Igår var det Edvins födelsedag. Eftersom han inte har så stora krav tog vi en lugn dag och bara var hemma.
Lilla plutten. Tänk att han är 5 år gammal nu. 💖💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar