måndag 5 mars 2012

Den här natten var värre...

Edvin har varit hostig och nu hör man att han har ganska mycket slem i halsen.
Jag tror att det är det som stör honom och det är därför han sover så dåligt.
När jag var uppe för gång 10+ inatt gav jag upp och tog med honom in till våra sängar så han fick sova bredvid mig. Jag brukar vara väldigt noga med att han ska sova i sin egen säng, men till och med jag har en gräns.
Vid 8 fick Kristoffer ta över och jag sov till 11.30!?

Edvin fick senare på dagen 39 graders feber och blev väldigt ledsen. Stackars plutten.
Det låter så hemskt när han hostar.
Men han håller humöret uppe väldigt duktigt tycker jag. Och han har också övat mer på sin ålning idag och har verkligen kommit på hur han ska göra nu. Så snart kommer han nog upp i fart med.



Stort Grattis till våran älskade mamma och mormor som fyller år idag!
Vi älskar dig! 

1 kommentar:

  1. TACK för hälsningarna! Jag älskar er med!
    Nu väntar vi bara på att Edvin ska få må bättre så snart som möjligt! KRAMAR.

    SvaraRadera