söndag 25 mars 2012

Gårdagens fest

Igår hade vi fest för att fira min mans kommande födelsedag och så passade vi även på att ha invigningsfest för balkongen samtidigt. =)

Vi bjöd på grillade hamburgare och korv. Och efter det var det tårta. Mina allra första tårtor som jag ganerat med sockerpasta. Mycket lätt material att jobba med måste jag säga! Tyckte verkligen om det.
Men själva tårtorna kan jag väl inte säga att jag är stolt över, jag hade varken rätt verktyg, tid eller ork att lägga ner tid på dom. Men nu har jag i alla fall känt på sockerpastan och konstaterat att jag tycker mycket bättre om att jobba med det än marsipan.





Vi hade en mycket trevlig kväll med folket som var här!
Nedanför ser ni i bild på mig och en av de snygga muggarna vi hade. =)

1 kommentar:

  1. Kände inte riktigt igen dig ...... Trevligt att ni fått festa. Kram

    SvaraRadera