söndag 21 april 2013

Äntligen kom våren!
Igår var första riktiga vårdagen, med råge!
Och jag tror att alla vårtecken kom på en och samma gång, vilket lyckorus!
Tussilago, snödroppar, krokusar, sädesärla, fjärilar, knopp i träden och en humla! =)

Jag kunde inte låta bli att vara lika snabb jag med att ta fram våren! Så Edvin och jag tog en sväng in till plantmarknaden där jag köpte mina specialblommor, som jag alltid köper, penséer. Älskar dom söta blommorna, och så är dom så lättskötta med! ;)
Väl hemma igen fick Edvin sova middag i vagnen och jag röjde undan lite på baksidan där vi har våra bilar står och snyggade till där.
Sen in och ut på balkongen och gjorde iordning den för utesäsongen! =)

Inatt fick jag lida för mitt flängande och farande. Men det var det värt!


 Min lilla snygging

Nyplanterade penséer på balkongen


Våran underbara balkong



Och en liten underbart söt fågel och pelargon
som jag inte kunde låta bli att köpa på plantmarknaden igår.


Humlan

Och sist, men absolut inte minst, en underbar bukett som jag fått av min man!


1 kommentar:

  1. (21 till 25 april)
    Så mycket fint!!!! Älskar den lille killen och den söta fågeln och allt fint du har fått fram för våren och en härlig framtid vi får möta. Kramar.

    SvaraRadera