måndag 15 april 2013

Nu ska jag verkligen försöka bättra mig lite när det gäller bloggen.
Och kom ihåg att jag nu skrev försöka! ;)


Vad sägs om en liten bilduppdatering? Har lite att bjuda på.


Jag har sista dagarna kommit på att det visst inte är så långt kvar nu tills lillebror eller lillasyster kommer. Fick lite "panik", från att hela tiden gått och tyckt att det känns så långt kvar så blev det för mig som en handvändning.
Och magen har växt rejält senaste tiden och sjunkit med. Och jag får ordentligt ont ibland, tror det är förvärkar? Det liksom drar i magen. Kände aldrig av det med Edvin.

Här är lite bilder som visar tydligt hur magen växt på sig.


 
 
Sen har vi våran lilla älskling som har dom skönaste sovstilarna! =) Ofta får man sig ett gott skratt när man går in och tittar till honom.


 
 
 
När jag ändå håller på så kan jag väl lägga in lite bilder från Bamsegympan med, igår var jag duktig och tog med mig kameran och fick några fina bilder därifrån. =)
Edvins stora favorit där är alla tennisbollar, vilket kanske syns på bilderna. ;)

1 kommentar:

  1. Mysiga bilder! Det syns hur roligt han har det. Kul.

    SvaraRadera