söndag 28 april 2013

Jag varnar känsliga läsare för att det kommer att förekomma svordomar i detta inlägg...
 
Jag är så fruktansvärt jävla skitless på att vara gravid!! Det räcker nu.
Jag har haft två jättetrevliga dagar här fredag och lördag, och vad får jag av det? Man blir helt slut och inatt och nu har jag så jävla ont, rent ut sagt. Och jag har inte gjort några direkt överansträngningar.
 
Nu till vad jag har gjort för trevligheter.
I fredags kom Marika och barnen upp hit till Lindesberg, vi grillade korv vid en av grillplatserna runt Lindesjön, tog en sväng till Plantmarknaden där vi tog en fika och sen en sväng på Mejk.
Sen hem en sväng innan vi i familjen tog en sväng till Västerås, gick på Ikea och Biltema och sen var vi och hämtade lite grejer som mannen hittat via Blocket.
På Ikea hittade jag en massa fint,  bland annat mer blommor (billigt) till balkongen och en plåtlåda som jag ska fixa till så får ni se sen. =)
 
 
Igår blev det en sväng till stan där vi gick på lite loppisar, hem en stund för lunch och middagsvila för Edvin. Sen åkte K till Rockhammar och visade lägenhet och jag och Edvin åkte till Madde med familj och fikade eftersom Celia fyllt 2 år.
Så ta och kom ut nu bebis där inne i magen så vi kan göra såna här trevliga grejer utan att jag ska behöva bli helt knäckt efteråt.

1 kommentar:

  1. Det är tur att det går över, fast det tar mycket tid och jättemycket på kroppens krafter.
    Men nog tycker jag att ni hann med väldigt mycket på kort tid. DET BLIR ANDRA TIDER!

    SvaraRadera