fredag 25 mars 2016

Synen när man sitter ner och tittar ner. Haha! Det enda jag ser är en gigantisk mage.
Jag är så himla nyfiken på våran lilla plutta som bor där. Vem är hon? Hur ser hon ut?
Hon är i alla fall lik storebror Algot med hickandet. Jag minns att han hickade mycket inne i magen, och det gör denna lilla donnan också. Det är bra det. Då blir det starka och fina lungor. 😊

Nu är påsken här och idag kommer alla Kristoffers syskon hit. Fullt hus och hallabaloo. Tur att dom inte är här i just vårat hus, utan nere hos svärföräldrarna, så man har en chans att komma undan lite och få lugn och ro. 😆
Jag är inte så mycket för att påskpynta. Men vi har i alla fall körsbärsris med pärlhönsfjädrar och två små kaniner nedanför. Det får räcka. Eller ja, jag köpte tulpaner i gult och lila också. 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar