tisdag 5 april 2016

Det börjar bli tungt och jobbigt nu...
Jag sover dåligt om nätterna, alla hormoner som snurrar i kroppen nu när bebis lägger på sig massor med vikt gör mig illamående och så är det denna foglossning.
8 veckor kvar till beräknad förlossning idag. Men jag räknar med lite mindre än 10 veckor då pojkarna kom 10 och 11 dagar sent.
Förhoppningsvis så blir det inte så många dagar över tiden den här gången eftersom förlossningsdatumet sattes vid ett tidigare ultraljud den här gången. Dom säger att ju tidigare man kan sätta förlossningsdatum desto säkrare är det eftersom fostren innan vecka 15 (tror jag att det var) växer väldigt lika men därefter så utvecklas de mer och mer individuellt.

Igår hade jag rätt mycket energi och passade på att rensa, med mycket gott resultat faktiskt. Men idag känner jag att energin ligger på minus så då får jag väl lov att ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar