fredag 1 april 2016

Idag är det 60 dagar kvar till beräknad förlossning. Nu tickar tiden på...
Det känns lite pirrigt faktiskt. Och jag är så nyfiken på våran lilla tjej!
Det finns mycket jag vill få klart innan hon kommer. Hoppas att vi hinner med det?

Igår var jag med min fina vän Jenny ner till Marieberg. Det var skönt att bara strosa omkring där och så blev det lite shopping. Vilket inte riktigt var meningen. Hittade en newbie klänning på Kappahl som jag inte kunde låta bli. 😍😶
Sen så har jag letat ganska länge efter klänningar till sommaren som jag kan amma i men inte riktigt hittat det jag letat efter. Men jag hittade en underbar modell på Gina Tricot igår så jag köpte faktiskt 3 i olika färger och mönster. Tänkte att jag för en gångs skull ska köpa fler när jag hittar något som jag verkligen tycker om. Fick bli skor till sommaren också. Skönt att ha det klart. 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar