fredag 8 april 2016

När kommer du lilla vän? Tänk om hon kunde ge någon hint om när hon kommer. Det är så mycket som ska göras just då hon är beräknad att födas (+ - 2 veckor). Det vore väl den enda fördelen med ett planerat snitt.
Ovisshet är inte min grej.

På torsdag ska jag i alla fall till BM igen och få lyssna på hjärtslagen och mäta magen. Det känns som att hon redan sjunkit, men det kanske bara är så att hon lagt sig annorlunda nu när det börjar bli riktigt trångt där inne.
Börjar fundera endel på själva förlossningen också. Jag önskar att kunna föda helt naturligt den här gången också, som jag gjorde med Algot. Okej, jag tog två Alvedon mot huvudvärk. 😉
Visst var det jäkligt kämpigt, men vi är ju faktiskt gjorda för att föda barn så varför inte låta det gå sin naturliga gång och inte hålla på och ta en massa grejer i onödan?

Igår hade jag migrän en bit in på em och mådde inte speciellt bra resten av dagen heller. Hoppas att kunna göra någonting idag av den listan på saker jag vill ha gjort innan bebis anländer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar